Кошик
7 відгуків

ТОВ "ДІС-ГРУП"

+380 (66) 436-19-12
Керівник Олексій Сергійович
+380 (96) 917-10-17
Відділ постачання Ігор Степанович
+380 (66) 357-75-07
Бухгалтерія Оксана Сергіївна

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 30 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення або обмін товару здійснюється відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 1023-XII від 12.05.1991р. У кошик випадково додався товар або щось не помітили при отриманні? При перевірці посилки виявили дефект? Непорозуміння іноді трапляються, ми все розуміємо і робимо все можливе, щоб розв'язувати проблему. Просто розкажіть нам про це, а ми зі свого боку розповімо, як можемо допомогти. Ви можете повернути або обміняти товар протягом 30 днів після доставки замовлення. Зверніть увагу, що всі посилки, які відправляються транспортними компаніями застраховані. При отриманні посилки необхідно перевірити цілісність її упаковування й відсутність механічних пошкоджень в момент отримання. Якщо такі є, то скласти акт на пошкодження й отримання страхової суми компанією перевізника. Вимоги до повернення товару: — збережено гарантійний талон і документ, що підтверджує оплату; — товарний вигляд і упаковування продуктів не були пошкоджені, всі бирки і ярлики на місці; — товар не був у вживанні: відсутні сліди використання, подряпини, відколи, потертості тощо; — товар складений в упаковування таким же чином, як і при отриманні; — товар не потрапляє до переліку товарів належної якості, повернення яких обмежений рішенням Кабінет Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 року № 172). Щоб менеджери швидше зорієнтували, як вам повернути гроші або обміняти на інший товар, коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який ви придбали у нас і хотіли б повернути, надіславши лист на електронну адресу metallworksua@gmail.com. Кожен випадок повернення індивідуальний і розглядається окремо, для заявки на повернення зв'яжіться з нами з 10:00 до 17:00 в робочі дні: +380 66 436 1912

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner