Кошик
7 відгуків

ТОВ "ДІС-ГРУП"

+380 (66) 436-19-12
Керівник Олексій Сергійович
+380 (96) 917-10-17
Відділ постачання Ігор Степанович
+380 (66) 357-75-07
Бухгалтерія Оксана Сергіївна

Як підтримувати свої верстати: секрети ефективного сервісного обслуговування

Як підтримувати свої верстати: секрети ефективного сервісного обслуговування

Токарні та фрезерні верстати складаються з великої кількості елементів, котрі з часом можуть втрачати первісні характеристики. Плин часу, постійне тертя негативно впливають на загальний стан верстатів. Зберегти, подовжити термін використання верстатів можна з невеликими витратами, якщо регулярно проводити сервісне обслуговування. Цю послугу пропонує компанія MetallWorks. При замовленні токарних, фрезерних верстатів ви маєте змогу також замовити додаткове післягарантійне та сервісне обслуговування.

Особливості сервісного обслуговування

Компанія MetallWorks пишається багаторічним досвідом роботи з верстатами різного типу, потужності. Також працівники мають багаторічний досвід обслуговування різних типів металообробних верстатів, токарного устаткування.

Переваги капітального сервісного ремонту:

  • після проведених робіт верстат набуває характеристик, котрі повертаються до паспортних норм;
  • значно покращується якість продукції, котра виготовляється на верстаті;
  • підвищення продуктивності роботи;
  • покращення зручності користування верстатом, зменшення часу, потрібного для обслуговування верстата;
  • з'являється можливість збільшення навантаження;
  • заощаджуються фінанси підприємства, адже не потрібно купувати нове обладнання.

Як підтримувати свої верстати: секрети ефективного сервісного обслуговування

Своєчасне виконання поточного сервісного та капітального ремонту верстатів - гарантія стабільної та продуктивної роботи вашого виробництва.

Які роботи можуть проводитися в межах сервісного обслуговування?

Сервісне обслуговування становить цілий комплекс робіт, серед яких:

  • Пусконалагоджувальні роботи — регулювання, налаштування та перевірка роботи ключових вузлів, налагодження електроніки та інших механізмі;
  • Технічне обслуговування, котре може бути щоденним, щотижневим, щомісячним чи раз на пів року. Терміни виконання технічного обслуговування визначаються виходячи з моделі верстата, в також інтенсивності експлуатації. Також на терміни проведення технічного обслуговування впливають тип металу, котрий обробляється на верстатах, якість мастильних матеріалів, завантаженість;
  • Дефектування. Під цим терміном мається на увазі це оцінка технічного стану верстата, щоби визначити придатність до роботи чи необхідність ремонту;
  • Діагностика механічних вузлів та електроніки — це важливі заходи, котрі допомагають виявити та усунути надалі несправності у важливих вузлах верстатів.
  • Модернізація — оновлення, покращення, удосконалення, приведення верстатів до стану, що відповідає новітнім нормам та вимогам

В компанії MetallWorks працюють висококваліфіковані сервіс-інженери, котрі навчаються на заводах виробників, використовують сучасні технології ремонту та модернізації.

Сервісне обслуговування після продажу

Якщо виникає проблема, замовник повідомляє про неї координатору. Після цього компанія виділяє фахівця, котрий консультує чи оформляє заявку на обслуговування. На початковому етапі виконується консультування телефоном, якщо розв'язати питання в такому режимі неможливо, планується візит ремонтної бригади.

На складі компанії постійно є запас комплектуючих для верстатів, тому ремонт чи сервісне обслуговування виконується оперативно.

Особливості модернізації та ремонту

Інколи верстати використовуються досить довго, проте замовник не бажає їх змінювати. Щоби підвищити рівень продуктивності, проводиться модернізація.

Сервісне обслуговування верстатного обладнання

На верстати, котрі підлягають модернізації, встановлюється додаткове оснащення, автоматика обробки, додаткові системи кріплень.

Перед будь-якими змінами обов'язково проводиться експертиза. Також міняються чи відновлюються головні вузли, що забезпечують продуктивність та якість продукції, виконуються необхідні регулювання.

Обговорити питання сервісного та постгарантійного обслуговування ви завжди можете зі спеціалістами компанії MetallWorks, при оформленні замовлення на верстати.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner